U kunt uw gewenste artikelen eenvoudig bestellen via onze moderne webshop.
Onze webwinkel beschikt over de allernieuwste technieken die het bestellen voor u zo gemakkelijk mogelijk maakt. Hieronder leggen wij u uit hoe de webwinkel werkt en hoe u in een paar klikken een bestelling bij ons plaatst.
Hoe plaats ik een bestelling?
Wilt u een bestelling plaatsen? U selecteert de producten die u wilt aanschaffen, en voegt ze toe aan uw winkelwagen door op de knop "Bestellen" te klikken. Het product wordt dan aan uw winkelwagen toegevoegd. Als u klaar bent met winkelen, klikt u rechtsboven op "Winkelwagen" om het bestelproces in te gaan. Allereerst krijgt u een overzicht te zien van alle producten die in uw winkelwagen zitten. U kunt hier, indien gewenst, nog de aantallen wijzigen. Voer eventueel nog een couponcode in om uw couponkorting te verzilveren. Als alle gegevens correct zijn, rondt u de bestelling af door op de knop "Bestellen" te drukken.
Ik wil een account aanmaken
Als u een bestelling wilt plaatsen, dient u eerst een account te hebben op onze website. Dat kunt u gemakkelijk doen door te klikken op "Mijn Account" en via de link ''Nieuw Account'' rechtsboven aan de pagina.
Heeft u al een account bij ons? Dan hoeft u zich alleen nog maar aan te melden om verder te kunnen gaan met de bestelling. Mocht u de inloggegevens van uw account niet meer weten, dan kunt u deze opnieuw aanvragen.
Wanneer u een account heeft aangemaakt, is het erg gemakkelijk om de status van uw bestelling te volgen. Tevens heeft u een overzicht beschikbaar van uw eerdere bestellingen en facturen én u kunt een bestellijst aanmaken voor vervolgbezoeken. Met een bestellijst kunt u snel en eenvoudig uw eigen assortiment samenstellen voor terugkerende artikelen.
Hoe rond ik mijn bestelling af?
U kunt vervolgens uw factuuradres controleren. Mocht het factuuradres niet juist zijn, kunt u het adres wijzigen via de knop "Mijn Account”. Controleer het afleveradres of wijzig deze via de knop "Wijzigen". Indien gewenst kunt u een eigen referentie invoeren.
Kies nu een betaalmethode. Na het accepteren van onze algemene voorwaarden, klikt u op "Afrekenen". Afhankelijk van de gekozen betaalmethode wordt u omgeleid naar de website van uw bank of overige betaalmethode.
Bevestiging per e-mail
Nadat u een bestelling heeft geplaatst, sturen we u een bevestiging per e-mail. Zodra uw betaling op onze rekening is bijgeschreven, maken wij uw bestelling verzendklaar en sturen wij het zo snel mogelijk naar u op. We houden u daarna per e-mail op de hoogte van de status van de bestelling.
Bent u een vaste klant van ons? Dan leveren wij uw bestelling op uw vaste leverdag.
Wij streven ernaar om alle producten die voor 16:00 uur worden besteld binnen 48 uur te leveren.
Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!
Tijdens het bestelproces krijgt u de keuze om zich te registreren voor onze nieuwsbrief. Middels onze digitale nieuwsbrief, houden we u op de hoogte van alle aanbiedingen, de laatste ontwikkelingen en nieuwe producten. Dat is handig, want ons assortiment groeit wekelijks!
Uw persoonlijke gegevens zijn veilig bij ons en worden nooit aan derden verstrekt. Als u zich toch wil afmelden voor de nieuwsbrief kunt u zich via de link onderaan de mail uitschrijven.
Business to Business
Proper Products is een B2B webwinkel. Wij leveren daarom momenteel niet aan consumenten.
Alle getoonde prijzen in nieuwsbrieven en in onze webwinkel zijn weergegeven exclusief BTW.
Betalen kan bij ons op meerdere manieren. Zo kunt u betalen via:
iDeal
iDeal is de meest gebruikte betalingswijze voor Nederlanders die online bestellen. Na het invullen van uw verzendinformatie wordt u doorgestuurd naar de online bankieromgeving van uw eigen bank. De gegevens van uw bestelling worden automatisch overgenomen. Nadat u heeft bevestigd, betaalt u de factuur vanaf uw eigen bankrekening. Wij brengen hier geen extra kosten voor in rekening.
Bancontact/Mister Cash (voor klanten uit België)
Belgische klanten kunnen hun bestelling afrekenen met Bancontact/Mister Cash. Bij deze betaalwijze wordt u doorverwezen naar de online bankieromgeving van uw bank. U betaalt direct vanaf uw eigen bankrekening. Wij brengen hier geen extra kosten voor in rekening.
Creditcard
Ook betaling via creditcard is mogelijk. We ondersteunen American Express, Mastercard en Visa. Voor betalingen via creditcard brengen wij 2,50 Euro aan kosten in rekening.
PayPal (en PayPal Express)
Eén van de meest bekende online betaalmogelijkheden is PayPal. Op onze checkout-pagina kiest u voor PayPal en vervolgens wordt u doorgestuurd naar PayPal. Na inloggen betaalt u door te bevestigen.
We ondersteunen ook PayPal Express. Dit is een nog snellere betaalwijze via PayPal, waarbij uw verzendinformatie automatisch uit PayPal wordt overgenomen. Kies vanuit uw winkelwagentje voor Direct afrekenen met PayPal en u wordt direct doorgestuurd. De gegevens van uw bestelling worden overgenomen en u kunt direct geld overmaken via PayPal.
Op rekening via SEPA machtiging (in overleg)
Veel van onze vaste klanten vinden het prettig om op rekening te bestellen. Deze manier van betalen sluit daar goed op aan. De eerste bestelling geschiedt via voorruitbetaling of via iDeal. Hierna wordt het SEPA formulier toegezonden, deze wordt door u ingevuld en geretourneerd. Zodra de machtiging is aangemeld bij de bank, kunt u bij ons op rekening kopen. U ontvangt van ons een digitale factuur. Het bedrag wordt binnen enkele dagen automatisch van uw rekening afgeschreven.
Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen op rekening, voert Proper Products een gegevenscontrole en kredietcheck uit. Het kan voorkomen dat deze gegevens negatief uitpakken en dat u niet op rekening kunt aankopen via Proper Products. Een zakelijke klant met een geldig KvK nummer kan tot € 1000,00 op rekening bij ons aankopen.
Proper Products hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in onze Privacy Policy. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kunt u uiteraard betalen middels een andere betaalmethode.
Vooruitbetaling per bank
Betaal het openstaande orderbedrag handmatig middels onderstaande gegevens plus de vermelding van uw ordernummer.
Onze rekeninginformatie is:
Proper Products B.V.
IBAN: NL 21 RABO 01 43 81 83 76
BIC: RABONL2U
Vooruitbetaling is niet de snelste manier van betaling. Houd daarom rekening met twee tot drie werkdagen overboektijd. Zodra we de betaling hebben ontvangen, e-mailen wij u direct een ontvangstbevestiging en kunnen wij de bestelling versturen.
Vooruitbetalen kost geen geld en is veilig.
Wij accepteren geen overige betaalmethoden zoals VVV bonnen, op afbetaling of middels acceptgiro.
Wanneer u op werkdagen voor 12.00 uur heeft besteld en betaald, wordt de bestelling doorgaans binnen 48 uur naar u verzonden. Mocht het zo zijn dat wij een product niet op voorraad hebben, dan nemen wij contact met u op om een indicatie van de levertijd aan te geven.
Houdt er alstublieft rekening mee dat uw vaste leverdag een leverindicatie is.
Verzendkosten in Nederland en België
Voor vaste klanten maken wij bij Proper Products gebruik van onze eigen logistieke service die volgens een vaste route door de hele Randstad levert. Hierdoor zijn we in staat om bestellingen binnen twee à drie werkdagen bij u af te leveren. Heeft u vragen over onze vaste route? Neem dan contact op met onze binnendienst.
Voor bestellingen onder de € 250,- brengen wij €15,00 verzendkosten in rekening.
Bent u vergeten een bepaald product te bestellen? Dan kunt u alsnog een bestelling plaatsen met de producten die u graag aan uw order wilt toevoegen. Wanneer wij uw order nog niet verzonden hebben, zullen wij u de teveel in rekening gebrachte verzendkosten terug betalen!
Verzendkosten buiten Nederland en België
Heeft u een bestelling geplaatst en wilt u deze graag buiten Nederland en België laten bezorgen? Dat is geen probleem, want wij leveren in heel Europa. Aan de hand van het opgegeven afleveradres, maken wij een aparte bestelling en vervolgens kunnen wij de betreffende verzendkosten berekenen en aan u doorgeven. Omdat wij met meerdere transporteurs door heel Europa samenwerken, kunnen wij u snel een voordelig tarief verstrekken. Wij staan van Lissabon tot Praag garant voor de allerbeste service!
PostNL
Tot 10 pakketten versturen wij standaard met PostNL. Als u op het bezorgmoment niet thuis bent, wordt de bestelling bij uw buren afgeleverd. Om u op de hoogte te houden, laat de bezorger een briefje bij u achter. Als de buren ook niet in staat zijn om uw bestelling aan te nemen, probeert de bezorger de bestelling de volgende dag opnieuw bij u af te leveren. Mits het op de tweede dag nog steeds niet gelukt is om uw bestelling bij u of bij uw buren te bezorgen, zal de bezorger het pakket bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt van PostNL afleveren. De bezorger houdt u altijd op de hoogte door middel van een briefje.
PostNL stuurt u automatisch een e-mail met daarin een Track & Tracenummer en een bezorgdatum en –tijd (dagdeel) naar het e-mailadres dat u heeft opgegeven. Eventueel kunt u het bezorgmoment aanpassen via de website van PostNL of middels hun app.
Bezorgingen van PostNL kunnen plaatsvinden van maandag t/m zaterdag.
DHL parcel: pallet zendingen
Is uw bestelling groter dan slechts een paar dozen? Dan versturen we uw bestelling(en) via DHL parcel. De bezorgers van DHL parcel komen 1 keer bij u langs. Bent u niet aanwezig tijdens het bezorgmoment, dan nemen wij contact met u op om een nieuwe afspraak te maken voor bezorging. Bent u op het moment van de nieuwe afspraak wederom niet aanwezig om de bestelling aan te nemen, dan kunnen wij u de verzendkosten nogmaals in rekening brengen. U kunt tijdens het bestelproces aangeven als u vantevoren gebeld wilt worden. De chauffeur neemt dan voor de levering contact met u op.
De bezorgers van DHL Parcel leveren van maandag t/m vrijdag.
Vertraging van uw bestelling
Via de Track & Trace-code die u via de e-mail ontvangt van Post NL, ziet u exact wanneer uw bestelling geleverd wordt. Helaas komt het wel eens voor dat de bezorging vertraging oploopt bij de pakketbezorger. Bijvoorbeeld door een foute sortering van uw pakket, of een vrachtwagen van PostNL met een klapband. Nee, dit is geen fabel. Helaas valt dit buiten ons bereik, maar wij kunnen er wel voor zorgen dat uw bestelling alsnog zo snel mogelijk wordt geleverd.
Heeft u uw bestelling na een aantal dagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Heeft u speciale wensen?
Wilt u liever niet dat uw pakket bij de buren wordt bezorgd, wilt u een specifieke bezorgdag aangeven bij uw bestelling, of heeft u een ander verzoek?
Geef dit dan alstublieft aan, in de opmerkingen van uw bestelling of neem direct na het bestellen contact met ons op.
Bent u niet tevreden over uw product of mankeert er iets aan? Dat vinden wij erg jammer, maar gelukkig kunnen we er iets aan doen!
U krijgt bij ons 14 dagen de tijd om uw product te retourneren mocht u niet tevreden zijn. Dit geldt voor alle producten met uitzondering van bestelartikelen. Wanneer er schade is toegebracht aan het product dat u retour wilt zenden, bent u zelf aansprakelijk. In dat geval behouden wij ons het recht om hier kosten voor in rekening te brengen.
Hoe werkt het?
Als u een product retour wilt zenden, kunt u dat gemakkelijk in een paar eenvoudige stappen doen.
Stap 1 - Neem contact met ons op. Graag ontvangen wij van u de reden van retour.
Stap 2 - Stuur het product in de originele verpakking naar ons terug. Is de verpakking beschadigd? U kunt in dat geval het product zelf verpakken en naar ons opsturen.
Komt onze vervoerder een nieuw pakketje bij u bezorgen? Dan kunt u in sommige gevallen het product omruilen. Wij zullen u laten weten of dit mogelijk is.
Stap 3 - Zodra het product in ons in het magazijn is aangekomen, controleren wij of het product compleet is. Wanneer uit de inspectie blijkt dat alles klopt, worden de goederen geaccepteerd en zult u binnen 14 dagen het verschuldigde bedrag teruggestort krijgen.
Producten met bedrukkingen
Niet helemaal tevreden met gepersonaliseerde producten waar uw eigen naam of logo op staat? Dan zijn wij helaas niet in staat om uw producten terug te nemen. Wij vragen u daarom altijd om uw drukproef vantevoren te bevestigen.
Zit er een beschadiging op een bedrukt artikel? Dan verzoeken wij u om direct contact met ons op te nemen. Wij kunnen er in het geval van een gegronde klacht in samenspraak met onze fabrikant altijd uit komen.
Restockingskosten
Voor alle door u bestelde retouren brengen wij 15% restockingskosten in rekening, dit bedrag wordt op de creditnota in mindering gebracht op het geretourneerde product.
Nog vragen?
Neem dan contact op met onze klantenservice! Telefonisch zijn wij bereikbaar via 0418-842066. Het e-mailadres van de klantenservice is: info@properproducts.nl.
Wij zullen u altijd te woord staan om u de beste service te verlenen.
Ontvang als eerste het laatste nieuws en exclusieve aanbiedingen via onze nieuwsbrief.
Rondgang 16-18
5311 PB Gameren
Nederland
0418 - 84 20 66
info@properproducts.nl